Estamos a ver un programa  de televisión, chega a publicidade e comeza unha morea de anuncios publGadisicitarios que, francamente resultan bastante indiferentes ó espectador. De súpeto, comeza un anuncio que non nos deixa indiferente, debido a que o telespectador se identifica con el. Que empresa é a anunciante? Pois o certo é que o tés que ver varias veces para sabelo debido a que engaiola coa música e coa estética estudada o milímetro. A empresa anunciante e Gadis . Esta comezou a ser unha empresa de referencia en canto a o marketing publicitario se refire cando saca o spot coñecido como “”Vivamos como galegos”. Este spot, foi seguido de outros como:“Vivamos como galegos en New York”,“Vivamos como galegos “supergalegos””, “Vivamos como galegos! maloserá!” pero o último gran anuncio foi: “Don´t worry que malo será”. Logo de ver todos os anuncios cabe preguntarse porque funcionan tan ben, os aspectgos máis importantes son:

Eslogan. (Dado que Gadis é unha empresa galega, emprega o “vivamos como galegos” para manifestalo).

Estilo de vida. (Neles móstrannos un usuario e o seu modo de vida en vez do producto. Así, preténdese acadar que a audiencia se identifique co personaxe do comercial ou ben espertar a aspiración dese tipo de vida).

Música. (A mensaxe transmitese vía musical, o que fai que o telespectador asocie esa canción ao producto en cuestión)


Fontes de información:

http://www.galiciadigital.com/_images/noticias/gadis_vivamos_como_galegos_.jpg

http://www.vivamoscomogalegos.com/enerxiapositiva

http://www.youtube.com/?gl=ES&hl=es